Vásárlási feltételek
A TERMÉKEK KIVÁLASZTÁSA:
A készleten lévő kerékpárok és tartozékok kiválasztása:
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
Egyedi konfiguráció alapján kiválasztott kerékpárok:
A Brompton kerékpárok a Bike Builder alkalmazás segítségével konfigurálhatók. A kiválasztott összeállítás súlya és az Általános Forgalmi Adóval növelt kereskedelmi árak válnak láthatóvá. A konfiguráció elmentésével kapott kódot kell a kell a “Kosárba”helyezni. Ha bizonytalan az összeállítás helyességében, kérjen telefonos segítséget, vissza fogjuk hívni!
Az egyedi konfiguráció alapján megrendelésre kerülő kerékpárokra a teljes ár 50% – áról előleg számlát küldünk, a gyártás csak az előleg beérkezése után veszi kezdetét.
Az elállási és felmondási jog alól – a megrendelés visszaigazolását követően – az egyedi megrendelésre készülő kerékpárok kivételt képeznek!
A rendelés elküldése:
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Pénztár” gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:
– már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
– új vásárlóként akar regisztrálni
– esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:
Házhoz szállítás, és a kerékpár használatának betanítása.
Személyes átvétel előre egyeztetett időpontban bármelyik hivatalos értékesítő pontunkon.
Csomagküldés utánvétellel.
Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:
- Banki átutalás – (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése “függő állapot”-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktiváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel)
- Utánvét – (készpénzes fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a futárszolgálat munkatársának)
- Paypal fizetés – (bankkártyás online fizetési mód a biztonságos Paypal rendszeren keresztül
Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
Árak:
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a web-áruházban a termékek mellett, illetve a konfiguráció során, az összesítésben találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a “Vásárlási feltételek” között is megtalálható. Amennyiben a web-áruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél, vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése ,illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vásárlót a helyesbített adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy ez esetben lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A rendelések feldolgozása:
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége:
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Visszaigazolás:
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot, vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét!