Vásárlási feltételek

A TERMÉKEK KIVÁLASZTÁSA:

A készleten lévő kerékpárok és tartozékok kiválasztása:

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

Egyedi konfiguráció alapján kiválasztott kerékpárok:

A Brompton kerékpárok a Bike Builder alkalmazás segítségével konfigurálhatók. A kiválasztott összeállítás súlya és az Általános Forgalmi Adóval növelt kereskedelmi árak válnak láthatóvá. A konfiguráció elmentésével kapott kódot kell a kell a “Kosárba”helyezni. Ha bizonytalan az összeállítás helyességében, kérjen telefonos segítséget, vissza fogjuk hívni!
Az egyedi konfiguráció alapján megrendelésre kerülő kerékpárokra a teljes ár 50% – áról előleg számlát küldünk, a gyártás csak az előleg beérkezése után veszi kezdetét.
Az elállási és felmondási jog alól – a megrendelés visszaigazolását követően – az egyedi megrendelésre készülő kerékpárok kivételt képeznek!

A rendelés elküldése:

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Pénztár” gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:

– már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
– új vásárlóként akar regisztrálni
– esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

Házhoz szállítás, és a kerékpár használatának betanítása.
Személyes átvétel előre egyeztetett időpontban bármelyik hivatalos értékesítő pontunkon.
Csomagküldés utánvétellel.

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • Banki átutalás – (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése “függő állapot”-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktiváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel)
  • Utánvét – (készpénzes fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a futárszolgálat munkatársának)
  • Paypal fizetés – (bankkártyás online fizetési mód a biztonságos Paypal rendszeren keresztül

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak:

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a web-áruházban a termékek mellett, illetve a konfiguráció során, az összesítésben találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a “Vásárlási feltételek” között is megtalálható. Amennyiben a web-áruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél, vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése ,illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vásárlót a helyesbített adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy ez esetben lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása:

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége:

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás:

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot, vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét!